Zu zeuk edo beste batzuekin egin eta partekatu oinarri duen Maker kulturaren fenomenoak, kulturan, politikan eta enpresa-munduan islatzen hasi den teknologi eta gizarte eraldaketa ugari laguntzen ari du. Honek ez du soilik elkarlanerako moduak laguntzen eta ekintzailetza bultzatzen, aldi berean hezkuntza eredu berriak garatzeko aukerak ere zabaltzen ditu. Hau dela eta, disziplina-anitz-arteko ikasketarako interneten aurki daitezkeen material berriak, tresna libreak eta hezkuntzarako baliabideen plataforma irekiak gero eta ugariagoak dira. Honek STEM edo STEAM izeneko tendentziaren garapena lagundu du. Disziplina-anitz-arteko hezkuntza ikuspegi hau robotikan eta bideojokoak bezalako teknologia berrietan aplikatzen da. Maker mugimenduari lotutako proposamen pedagogikoan ere badu oinarri, inguratzen gaituen munduaren behaketa aktiboa eta pentsamendu kritikoa bultzatzen direlarik.
Artisau berrien komunitate aktibo bat sortzeko helburua dugu Hirikilabs hiritar laborategian. Hori dela eta, hezkuntza aukera berriak How To Make hirugarren topaketaren tematika izango dugu. Jabi Luengo irakaslea eta Mikel Gomez ARSGAMES elkarteko kidea gonbidatuko ditugu. Jabik Kubo proiektua aurkeztuko du eta Mikel Gomezek, ARSGAMES-eko lehendakari-ordeak, Gamestar(t) proiektuari buruz solastuko da.
Saio hau, datorren ostiralean izango da, irailak 13, igandean Tabakalerako eraikin berriko Laborategietan 12etan.
HOW TO MAKE#03: HEZKUNTZA AUKERA BERRIAK STEM / STEAM
GONBIDATUAK
JAVIER LUENGO // KUBO
Tolosako Hirukide eskolatik nagusien burua trebatzeko joko bat aurkezten digu. Hirukide eskolak Uzturre nagusien zentroarekin erlazio handia du. Astero ikasleak nagusiak bisitatu zituzten. Nagusi hauek goizetan terapia ordu pare bat dute eta euretan zentzuak eta burua trebatzeko saioak dituzte. Euren blogaren bidez prozesu guztia azaldu eta diseinu guztia banatzen dute.
MIKEL GOMEZ // GAMESTART
Gamestar(t) ARSGAMES elkarte kulturalaren baitan kokatzen den hezkuntza proiektu ludiko eta berritzaile da, artea, teknologia eta bideojokoak nahasten dituena, eta umeei protagonismoa ematen diena, beraien kabuz ekintza eta erabakiak hartzeko gaitasuna eta autonomia landuz. Proiektu hau teknologiaz baliatzen den heziketa eta pedagogia kritikoa uztartzean datza. Parte hartzaileek proiektuaren garapena, azalduko diren edukiak eta prozesuan jaso nahi dituzten ikaskuntzak erabaki dezakete. Norberak kudeatu dezakeen ikasketa prozesuan oinarritzen den egitura bat proposatzen da, parte-hartzaileen protagonismoa goraipatuz. Gamestar(t)ek bideojokoa sorkuntzarako oinarri nagusi badu ere, bestelako adierazpen artistiko-teknologikoaz baliatzen da (komikia, zinema, margoa, musika, eskultura, programazio informatikoa, etabar.)., artea, teknologia eta hezkuntza berritzailea uztartuz.
http://gamestart.arsgames.net/
How To Make Paola Guimeranseek pentsatu eta koordinatutako formatu bat da, Aitortu-EzKomertziala-BerdinPartekatu 3.0. lizentziapean dagoena.